Aanbod

Aanbod

  • Gastvrijheid en ondernemend werken; hoe doe je dit optimaal? Als ondernemer of als medewerker met klantcontact met gasten, inwoners, patiënten, cliënten of klanten helpt het als je dit op een optimaal gastvrije wijze doet. Het zorgt voor meer vertrouwen in jou en het bedrijf of de organisatie waar jij werkt. Je ontvangers ervaren bij optimale gastvrijheid comfort, vertrouwen en zullen jouw aanbod of diensten hoger waarderen. Het is het begin van positief klantcontact en ambassadeurs die jou aanbevelen. Je krijgt een beter imago, minder retourzendingen of klachten en meer herhaalaankopen en waardering. In deze masterclass ga je bewust aan de slag met gastvrijheid in je omgeving en in je eigen gedrag en communicatie en steeds het juiste moment kiezen. Je krijgt tips en tools en gaat het zelf uitproberen om ervoor te zorgen dat klanten bij jouw terugkomen door een optimaal gastvrije ervaring. Je gaat daarbij complimenten geven en ontvangen. De ander zal hier positief op reageren. Je gaat met handvatten, tools en tips naar huis om je gastvrijheid te optimaliseren. Deze masterclass levert je nog meer op als je eerst de masterclass ‘Mijn doelgroep in zijn klantreis ontmoeten in communicatie touch-points’. Doe mee op vrijdag 30 januari 2025 en schrijf je in! Onderdelen: -Gastvrijheidsmix -Sleutels tot gastvrijheid -Functies van gastvrijheid -Eigenschappen bij gastvrijheid -Persona en klantbelofte -Je eigen gastvrijheidsbeloftes Voor wie: Iedereen die aan de slag wil om gastvrij en servicegericht te werken of ondernemen. Mensen met klantcontact in de publieke of commerciële sector, dus ondernemers, medewerkers bij een KCC, in zorg, welzijn, clientondersteuning, projectleiders/-medewerkers, communicatiemedewerkers. Wanneer Vrijdag 30 januari 2025 van 9:30 – 17:00 uur. €237 euro (exclusief btw) inclusief koffie, thee, water, lunch, versnaperingen Locatie:  Noord-Holland of in company. Let op: Bij het inschrijven op twee masterclasses geldt een combinatieaanbod, geldt een korting van €77. N.b.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden.
  • ‘Als je het eenmaal ziet, zie je het nooit meer niet’ Kennismakingsmasterclass effectiever communiceren. In deze verrassende workshop op maak je kennis met je eigen communicatiepatronen. We gaan samen aan de slag met een stukje bewustwording over communicatie en dit ook uitproberen. Deelnemers gaan altijd met tips en inzichten naar huis. Hoe handig dat je deze overal kunt gebruiken; met je collega’s en klanten, in je netwerk en ook thuis. Doe mee op 25 oktober en schrijf je in! Onderdelen: -communicatie hoe werkt dit nu eigenlijk? -de sleutels tot succesvolle communicatie -herkennen van (je eigen) communicatievoorkeur en hiermee spelen -op de ander aansluiten in gesprek -de kracht van taal Wanneer? 25 oktober van 9:30 - 13:00 uur. €97 euro (exclusief btw) inclusief koffie, thee, water, versnaperingen (voor verzending kies optie 'ophalen in de winkel'  dan zijn er geen verzendkosten) Locatie: Uitgeest, Molenwerf 21L Uitgeest (bij Adviesbureau van Wees) Let op: bij het afrekenen kiezen voor 'gratis verzending' om je bestelling af te ronden. P.s.: er worden opnames gemaakt voor trainingsdoeleinden. Als je niet wilt dat je zichtbaar in beeld komt en er een aantal opnames worden gebruikt, laat het even weten. N.b.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden.
  • 12 december 2025 - Noord-Holland-Zuid Meer bereiken bij klanten via bewuster communiceren Als je je bewust bent van je eigen communicatiestijl, sluit je ook beter aan bij de ander. Je kunt dan ook beter van de ander herkennen, hoe hij reageert en dat werkt in je voordeel. Je kunt hier namelijk gericht op aansluiten. Hiermee kun je je doelen beter bereiken. Wil je kennismaken, netwerken, relatie opbouwen, een grotere groep aanspreken of verkopen? Dan kun je hierbij communicatietechnieken gebruiken. Je gaat oefenen met taal en non-verbale communicatie. Je leert de taal en communicatievoorkeuren van jezelf en de ander herkennen. Hiermee kun je bijvoorbeeld ook opbouwende feedback of complimenten geven. In deze masterclass ga je aan de slag met volgen en leiden in contact met anderen, nemen wij je mee in bewuster gebruik van taal in communicatie. Je gaat naar huis met een inzicht in een aantal taalpatronen en handige weetjes over communicatie tussen mensen. Handig als je ondernemer bent en met allerlei mensen in contact komt. Niet alleen klanten, cliënten, inwoners, patiënten, ook met samenwerkingspartners en andere disciplines. Doe er je voordeel mee! Je gaat naar huis met output waarmee je direct kunt werken. En je kunt de tips en tools direct gebruiken. Het werkt namelijk ook thuis in je gezin met je partner of met vrienden. Doe mee op vrijdag 6 of donderdag 12 december 2024 en schrijf je in! Onderdelen: -communicatiemodel en filters -aansluiten bij de ander en leiden en volgen -de kracht van lichaam en taal -positief taalgebruik -taalpatronen herkennen en gebruiken -representatiesystemen Voor wie: Iedereen met klantcontact in de publieke of commerciële sector, dus ondernemers en zorg, welzijn, clientondersteuning, projectleiders/-medewerkers, communicatiemedewerkers. Wanneer Vrijdag 6 december 2024 of donderdag 12 december 2024 van 9:30 – 17:00 uur. €237 euro (exclusief btw) inclusief koffie, thee, water, lunch, versnaperingen Locatie: 6 december 2024 in Noord-Holland, 12 december 2024 in regio Utrecht Let op: Bij het inschrijven op twee masterclasses geldt een combinatieaanbod, geldt een korting van €77. N.B.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden.
  • 6 december 2025 - Noord-Holland Meer bereiken bij klanten via bewuster communiceren Als je je bewust bent van je eigen communicatiestijl, sluit je ook beter aan bij de ander. Je kunt dan ook beter van de ander herkennen, hoe hij reageert en dat werkt in je voordeel. Je kunt hier namelijk gericht op aansluiten. Hiermee kun je je doelen beter bereiken. Wil je kennismaken, netwerken, relatie opbouwen, een grotere groep aanspreken of verkopen? Dan kun je hierbij communicatietechnieken gebruiken. Je gaat oefenen met taal en non-verbale communicatie. Je leert de taal en communicatievoorkeuren van jezelf en de ander herkennen. Hiermee kun je bijvoorbeeld ook opbouwende feedback of complimenten geven. In deze masterclass ga je aan de slag met volgen en leiden in contact met anderen, nemen wij je mee in bewuster gebruik van taal in communicatie. Je gaat naar huis met een inzicht in een aantal taalpatronen en handige weetjes over communicatie tussen mensen. Handig als je ondernemer bent en met allerlei mensen in contact komt. Niet alleen klanten, cliënten, inwoners, patiënten, ook met samenwerkingspartners en andere disciplines. Doe er je voordeel mee! Je gaat naar huis met output waarmee je direct kunt werken. En je kunt de tips en tools direct gebruiken. Het werkt namelijk ook thuis in je gezin met je partner of met vrienden. Doe mee op vrijdag 6 of donderdag 12 december 2024 en schrijf je in! Onderdelen: -communicatiemodel en filters -aansluiten bij de ander en leiden en volgen -de kracht van lichaam en taal -positief taalgebruik -taalpatronen herkennen en gebruiken -representatiesystemen Voor wie: Iedereen met klantcontact in de publieke of commerciële sector, dus ondernemers en zorg, welzijn, clientondersteuning, projectleiders/-medewerkers, communicatiemedewerkers. Wanneer Vrijdag 6 december 2024 of donderdag 12 december 2024 van 9:30 – 17:00 uur. €237 euro (exclusief btw) inclusief koffie, thee, water, lunch, versnaperingen Locatie: 6 december 2024 in Noord-Holland, 12 december 2024 in regio Utrecht Let op: Bij het inschrijven op twee masterclasses geldt een combinatieaanbod, geldt een korting van €77. N.B.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden.
  • 15 november 2024 - Midden-Nederland Mijn doelgroep in zijn klantreis ontmoeten in communicatie touch points Als je weet wie jouw klant, cliënt, inwoner of patiënt is, kun je hem of haar ook beter begrijpen en volgen. Het maakt het communiceren en werken met hem of haar makkelijker en als je iets wilt aanbieden of verkopen, kun je dit op handige momenten inzetten. Door de klantreis van jouw klant, cliënt, inwoner of patiënt te volgen, kun je inventariseren waar je hem of haar ontmoet en dat is je kans om het verschil te maken. In die ontmoetingen kun jij je boodschap overbrengen. Wat en hoe je dit doet en vooral waarom hij of zij voor jou zou kunnen kiezen. In deze masterclass inventariseer je de touch points van jouw doelgroep. Je gaat met een overzicht naar huis van in te zetten communicatiekanalen en -middelen die je kunt inzetten om jouw doelgroep een goed gevoel te geven en voor jou te laten kiezen. Blijf bij hem of haar aangehaakt en geef het beste van jouw kennis, werkervaring en jezelf Je gaat naar huis met output waarmee je direct kunt werken. En je kunt de communicatiekanalen en -middelen in een tijdpad zetten, zelf aanvullen en ook uitvoeren. Doe mee op 2 of 20 september 2024 en schrijf je in! Onderdelen: -een ideale klant -de kenmerken van jouw klant -pijnpunten en jouw antwoorden -wat, hoe, waarom in jouw klantreis -de klantreis van jouw klant -touch points van communicatie -overzicht van communicatiekanalen en communicatiemiddelen Voor wie: Iedereen met klantcontact in de publieke of commerciële sector, dus ook zorg, welzijn, clientondersteuning, ondernemers, projectleiders/-medewerkers, communicatiemedewerkers. Wanneer Donderdag 15 november van 9:30 – 17:00 uur. €237 euro (exclusief btw) inclusief koffie, thee, water, lunch, versnaperingen Locatie: 15 november Midden Nederland Let op: Bij het inschrijven op twee masterclasses geldt een combinatieaanbod, geldt een korting van €77. N.b.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden. (Bijzonderheden: voor mantelzorgmakelaars is dit de vervolgmasterclass op het symposium op 19 juni 2024.)
  • 18 Oktober 2024 - Noord-Holland Mijn doelgroep in zijn klantreis ontmoeten in communicatie touch points Als je weet wie jouw klant, cliënt, inwoner of patiënt is, kun je hem of haar ook beter begrijpen en volgen. Het maakt het communiceren en werken met hem of haar makkelijker en als je iets wilt aanbieden of verkopen, kun je dit op handige momenten inzetten. Door de klantreis van jouw klant, cliënt, inwoner of patiënt te volgen, kun je inventariseren waar je hem of haar ontmoet en dat is je kans om het verschil te maken. In die ontmoetingen kun jij je boodschap overbrengen. Wat en hoe je dit doet en vooral waarom hij of zij voor jou zou kunnen kiezen. In deze masterclass inventariseer je de touch points van jouw doelgroep. Je gaat met een overzicht naar huis van in te zetten communicatiekanalen en -middelen die je kunt inzetten om jouw doelgroep een goed gevoel te geven en voor jou te laten kiezen. Blijf bij hem of haar aangehaakt en geef het beste van jouw kennis, werkervaring en jezelf Je gaat naar huis met output waarmee je direct kunt werken. En je kunt de communicatiekanalen en -middelen in een tijdpad zetten, zelf aanvullen en ook uitvoeren. Doe mee op 2 of 20 september 2024 en schrijf je in! Onderdelen: -een ideale klant -de kenmerken van jouw klant -pijnpunten en jouw antwoorden -wat, hoe, waarom in jouw klantreis -de klantreis van jouw klant -touch points van communicatie -overzicht van communicatiekanalen en communicatiemiddelen Voor wie: Iedereen met klantcontact in de publieke of commerciële sector, dus ook zorg, welzijn, clientondersteuning, ondernemers, projectleiders/-medewerkers, communicatiemedewerkers. Wanneer Vrijdag 18 oktober van 9:30 – 17:00 uur. €237 euro (exclusief btw) inclusief koffie, thee, water, lunch, versnaperingen Locatie: 14 november Midden Nederland Let op: Bij het inschrijven op twee masterclasses geldt een combinatieaanbod, geldt een korting van €77. N.b.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden. (Bijzonderheden: voor mantelzorgmakelaars is dit de vervolgmasterclass op het symposium op 19 juni 2024.)
  • De tweedaagse bestaat uit het kennismakingsprogramma van één dag en meer. Je krijgt dan inzicht in de uitgangspunten van Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP). We behandelen het NLP-communicatiemodel en je krijgt inzicht in NLP-basisovertuigingen om succesvol te blijven communiceren. Op twee van het programma leer je bewuster af te stemmen op anderen door te kalibreren en rapport te maken. We gaan aan de slag met het herkennen van lichaamstaal en wat oogpatronen zeggen over de communicatie van jezelf en anderen. Je leert over voorkeuren in representatie van ervaringen en waarnemingen, visueel, auditief of kinesthetisch en je gaat ze herkennen bij jezelf en anderen. Je ontdekt hoe je actiever kunt luisteren en communiceren, waardoor je makkelijker to-the-point komt en gesprekken. Je leert overtuigend spreken door het generalistische (Milton) taalpatroon en je leert op gepaste wijze door te vragen over het specifiekere (Meta) taalmodel waardoor je de vragen achter de vraag beantwoord krijgt. Je ontdekt wat woorden doen en welke woorden handig zijn om meer te gebruiken. Ook ontdek je wat jij belangrijk vindt in je werk en het dagelijkse leven, waaraan jij waarde hecht en dat er meer begrip ontstaat in een omgeving waar anderen deze waarden herkennen en ook naleven. Je ervaart sneller wederzijds begrip. Doelen Na deze training ben je je bewuster van je eigen manier van communiceren, krijg je inzicht in de verschillen van communiceren tussen mensen. Je bent je bewust van de kracht van handige taalpatronen en je kunt deze inzetten in contact met anderen. Vragen waarop je antwoord krijgt
    • Hoe bewust ben ik van mijn eigen communicatie en het effect ervan op anderen?
    • Hoe zet ik taal in als kracht in contact met anderen?
    • Hoe kan ik met aandacht luisteren, doorvragen en samenvatten of mijn interpretatie klopt?
    • Hoe geef ik op een constructieve manier feedback?
    • Wat kan ik inzetten om mijn minder fijne gevoel omzetten in positieve taal en energie?
    • Wat vind ik belangrijk in het leven en mijn werk? Wat zijn mijn waarden?
    Technieken
    • De basisovertuigingen van NLP
    • Het NLP Communicatiemodel
    • Kalibreren en rapport maken
    • De kracht van taal, het NLP-Milton en NLP-Meta taalmodel
    • Feedback geven
    • Luisteren, doorvragen, samenvatten
    • Taalpatronen en herkaderen
    • Oogpatronen
    • Representatiesystemen
    • Up-/down-/lateraal chunken
    • Waarden
    Duur
    • Twee dagen van 09.30 – 17.00 uur (Woensdag 27 en donderdag 28 november 2024).
    • Of als onderdeel van een twee- tot vijfdaags programma.
    • Groepsgrootte bij individuele inschrijvingen 10-26 deelnemers.
    • In company in overeenstemming.
    Werkwijze Met een groep gaan we samen aan de slag. We gaan per onderdeel in op een praktijkvoorbeeld, herkenning ervan, het waarom en uitleg over de theorie en achtergrond. In kleine groepjes gaan deelnemers zelf aan de slag met het geleerde om het daarna met elkaar te evalueren. Het geeft je handvatten, energie en laat je weer ontspannen je werk doen. Iedereen kan het leren. Voor wie is dit programma geschikt? Voor wie in contact staat met anderen in zijn of haar werk of onderneming. Als je regelmatig gesprekken voert, voor een team of groep staat, leidinggevende bent, coaching geeft, of lekkerder in je vel wilt zitten of als je aan anderen je product en diensten op een passende manier wilt aanbieden, dan is dit zeker iets voor jou. Het gaat over zelfinzicht en het herkennen van gedrag en communicatievoorkeuren van anderen. Kosten individuele inschrijving
    • Minimaal 10 deelnemers € 997,00 p.p. excl. btw
    Kosten in company
    • Tot 8 deelnemers € 3331,00 excl. btw
    • Vanaf 9-20 deelnemers € 3.806,00 excl. btw
    • Vanaf 21 deelnemers tot max 26 € 3.998,00 excl. btw
    N.b.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden.
  • 2 september 2024 - Noord-Holland Hoe kom ik tot een stakeholdersanalyse, kernboodschap en communicatiekalender voor mijn project of business? Met inzicht in mijn stakeholders kan ik beter en gerichter communiceren over mijn dienstverlening en projecten. In deze masterclass ontdek je het verschil tussen stakeholders en doelgroepen. Je inventariseert met wie je allemaal in contact bent of komt als je werkt en onderneemt. De ene groep is belangrijker dan de ander, de ene groep heeft meer invloed dan de ander. En onderweg in je business of project kunnen die rollen ook veranderen. Op deze dag maak je je eigen stakeholdersanalyse en help ik je naar een kernboodschap die bij jou past. Op hoofdlijnen weet je straks op welke onderwerpen je kunt inspelen bij je stakeholders en doelgroepen. We maken er ook een aanzet tot een communicatiekalender bij. Je gaat naar huis met output waarmee je direct kunt werken. En je kunt de kalender zelf aanvullen en ook uitvoeren. Doe mee op 2 of 20 september 2024 en schrijf je in! Onderdelen: -stakeholders en doelgroepen -de methode om stakeholders in kaart te brengen -bepaal de verhoudingen en krachten in jouw omgeving -invloed, belang en houding van je stakeholders -pijnpunten en jouw antwoorden -een boodschap met kernwoorden die bij jouw business of project passen -aanzet communicatiekalender Voor wie: Kleine ondernemers, projectleiders/-medewerkers, communicatiemedewerkers. Wanneer Maandag 2 september 2024 van 9:30 – 17:00 uur. €237 euro (exclusief btw) inclusief koffie, thee, water, lunch, versnaperingen Locatie: 2 september in Noord-Holland Let op: Bij het inschrijven op twee masterclasses geldt een combinatieaanbod, geldt een korting van €77. N.b.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden. (Bijzonderheden: voor mantelzorgmakelaars is dit de vervolgmasterclass op het symposium op 19 juni 2024.)
  • 20 september 2024 - Midden-Nederland Hoe kom ik tot een stakeholdersanalyse, kernboodschap en communicatiekalender voor mijn project of business? Met inzicht in mijn stakeholders kan ik beter en gerichter communiceren over mijn dienstverlening en projecten. In deze masterclass ontdek je het verschil tussen stakeholders en doelgroepen. Je inventariseert met wie je allemaal in contact bent of komt als je werkt en onderneemt. De ene groep is belangrijker dan de ander, de ene groep heeft meer invloed dan de ander. En onderweg in je business of project kunnen die rollen ook veranderen. Op deze dag maak je je eigen stakeholdersanalyse en help ik je naar een kernboodschap die bij jou past. Op hoofdlijnen weet je straks op welke onderwerpen je kunt inspelen bij je stakeholders en doelgroepen. We maken er ook een aanzet tot een communicatiekalender bij. Je gaat naar huis met output waarmee je direct kunt werken. En je kunt de kalender zelf aanvullen en ook uitvoeren. Doe mee op 2 of 20 september 2024 en schrijf je in! Onderdelen: -stakeholders en doelgroepen -de methode om stakeholders in kaart te brengen -bepaal de verhoudingen en krachten in jouw omgeving -invloed, belang en houding van je stakeholders -pijnpunten en jouw antwoorden -een boodschap met kernwoorden die bij jouw business of project passen -aanzet communicatiekalender Voor wie: Kleine ondernemers, projectleiders/-medewerkers, communicatiemedewerkers. Wanneer Vrijdag 20 september 2024 van 9:30 – 17:00 uur. €237 euro (exclusief btw) inclusief koffie, thee, water, lunch, versnaperingen Locatie: 20 september in regio Utrecht Let op: Bij het inschrijven op twee masterclasses geldt een combinatieaanbod, geldt een korting van €77. N.b.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden. (Bijzonderheden: voor mantelzorgmakelaars is dit de vervolgmasterclass op het symposium op 19 juni 2024.)
  • De tweedaagse bestaat uit het kennismakingsprogramma van één dag en meer. Je krijgt gelijk inzicht in het communicatiemodel. Je krijgt de sleutels om succesvol te blijven communiceren. Je zult verrast zijn hoe snel je ze kunt gebruiken in je werk en je dagelijkse leven. Op dag twee van het programma leer je bewuster af te stemmen op anderen met woorden, lichaamstaal, oogpatronen en oogcontact. Je leert taalvoorkeuren en representatievoorkeuren herkennen bij jezelf en anderen. Hierdoor kun je beter op hun niveau met hen communiceren en het contact voelt sneller vertrouwd. Je ontdekt dat je makkelijker gaat luisteren en communiceren, waardoor je makkelijker to-the-point komt en gesprekken. Je leert overtuigend spreken door het generalistische (Milton) taalpatroon en je leert op gepaste wijze door te vragen met het specifiekere (Meta) taalmodel waardoor je de vragen achter de vraag beantwoord krijgt. Je ontdekt wat woorden doen en welke woorden handig zijn om meer te gebruiken. Ook ontdek je wat jij belangrijk vindt in je werk en het dagelijkse leven, waaraan jij waarde hecht en leert dit gebruiken zodat er meer begrip ontstaat in een omgeving waar anderen deze waarden herkennen en ook naleven. Je ervaart sneller wederzijds begrip. Doelen Na deze training ben je je bewuster van je eigen manier van communiceren, krijg je inzicht in de verschillen van communiceren tussen mensen en hierdoor meer begrip voor anderen. Je bent je bewust van de kracht van handige taalpatronen en je kunt deze inzetten in contact met anderen. Vragen waarop je antwoord krijgt
    • Hoe bewust ben ik van mijn eigen communicatie en het effect ervan op anderen?
    • Hoe zet ik taal in als kracht in contact met anderen?
    • Hoe kan ik met aandacht luisteren, doorvragen en samenvatten of mijn interpretatie klopt?
    • Hoe geef ik op een constructieve manier feedback?
    • Wat kan ik inzetten om mijn minder fijne gevoel omzetten in positieve taal en energie?
    • Wat vind ik belangrijk in het leven en mijn werk? Wat zijn mijn waarden?
    Technieken
    • De sleutels tot succesvolle communicatie
    • De kracht van taal
    • Feedback geven
    • Luisteren, doorvragen, samenvatten
    • Herkaderen
    • Taalpatronen
    • Oogpatronen
    • Representatiesystemen
    • Waarden
    Duur
    • Twee dagen van 09.30 – 17.00 uur (Woensdag 27 en donderdag 28 november 2024).
    • Of als onderdeel van een twee- tot vijfdaags programma.
    • Groepsgrootte bij individuele inschrijvingen 10-26 deelnemers.
    • In company in overeenstemming.
    Werkwijze Met een groep gaan we samen aan de slag. We gaan per onderdeel in op een praktijkvoorbeeld, herkenning ervan, het waarom en geven uitleg over de theorie en achtergrond. In kleine groepjes gaan deelnemers zelf aan de slag met het geleerde om het daarna met elkaar te evalueren. Het geeft je handvatten, energie en laat je meer ontspannen je werk en activiteiten doen. Iedereen kan het leren. Voor wie is dit programma geschikt? Voor wie in contact staat met anderen in zijn of haar werk of onderneming. Als je regelmatig gesprekken voert, voor een team of groep staat, leidinggevende bent, coaching geeft, of lekkerder in je vel wilt zitten of als je aan anderen je product en diensten op een passende manier wilt aanbieden, dan is dit zeker iets voor jou. Het gaat over zelfinzicht en het herkennen van gedrag en communicatievoorkeuren van anderen. Kosten individuele inschrijving
    • Minimaal 10 deelnemers € 997,00 p.p. excl. btw
    Kosten in company
      • Tot 8 deelnemers € 3331,00 excl. btw
      • Vanaf 9-20 deelnemers € 3.806,00 excl. btw
      • Vanaf 21 deelnemers tot max 26 € 3.998,00 excl. btw
    N.b.: bij het afrekenen kiezen voor ‘ophalen in de winkel’ om je bestelling af te ronden.
Go to Top